3 gru 2014

Kilka słów o Targach

Jeżeli żałujecie, że nie wybraliście się na Targi Rzeczy Ładnych, lub byliście, ale nadal czujecie niedosyt, mam dla Was dobrą wiadomość! :) W najbliższy weekend w Warszawie odbędą się aż dwa tego typu wydarzenia! :)

Po prawej stronie Wisły, w Soho Factory odbędą się Targi Przetwory. Z kolei na drugim brzegu rzeki, w Domu Jabłkowskich, odbędą się Targi Wzory. Może niektórzy z Was byli na poprzednich edycjach? Jakie macie wrażenia? Ja niestety jeszcze nie miałam okazji.

Szkoda, że organizatorzy obydwu wydarzeń, wybrali ten sam weekend i to w grudniu (Mikołajki!), kiedy większość z nas myśli o robieniu pierników, kupowaniu prezentów, czy o większych porządkach domowych . Dla nas ten termin jest dość problemowy ale wszak jest wiele osób, które nie przygotowują Świąt lub wyjeżdżają na Święta do rodziców. Niektórzy mogą też wybrać się na Targi w poszukiwaniu oryginalnych upominków dla bliskich :) Zapewne frekwencja pokaże organizatorom, czy taki termin jest trafiony, czy też nie.

A póki co, kilka słów o Targach Rzeczy Ładnych.

Muszę wspomnieć, że budynek, w którym zostały zorganizowane Targi, zrobił na mnie duże wrażenie :) Centrum Handlowe jest chyba najbardziej ekskluzywne wśród warszawskich obiektów tego typu. Targi odbywały się w niewykończonym pomieszczeniu, w części biurowej, usytuowanej na drugiej kondygnacji. Od wind przechodziło się kładką do docelowego pomieszczenia. Po bokach kładki tylko powietrze i gdzieś w oddali ściany... nie mówiąc o parterze ;) Przyprawiało mnie to o lekki zawrót głowy ;) Ogólnie miałam wrażenie, że cały budynek jest zaprojektowany w taki sposób, żeby stwarzać iluzje. Patrząc na jakiś element pierwszy raz (chociażby ścianę na ostatnim zdjęciu), nie wiadomo do końca co się widzi. Dopiero powtórne spojrzenie wyjaśnia sprawę :) Dość ciekawe doświadczenie :)

Poniżej prezentuję kilkanaście zdjęć. Postanowiłam pokazać wszystko co mi się spodobało, niezależnie od jakości zdjęć. Mam nadzieję, że wybaczycie ;)

Użytkowe cudeńka i ciekawe lampy ze szkła ArtSzklarnia.




Naczynia sentymentalne, wykonane z PRL-owskich szyb drzwiowych :) 


Nowe wzory na kaflach cementowych Purpura


Kubki, na które patrzyłam z sentymentem :) Pewnie większość z Was widywała u dziadków, pradziadków lub na działce, blaszane kubki z odpryśniętą emalią :) Jednak te są z ceramiki!
agaf design




Endesign
Może niekoniecznie chciałabym wypić kawę w filiżance o kształcie twarzy, ale gdyby włożyć do niej świeże zioła, to efekt mógłby być fajny :) Kubeczki i filiżanki delikatne i śliczne. Widać, że tworzone z miłością :)



Może kogoś zainteresuje oferta "Daj mi nogę", dostępna w TYM sklepie. Dla osób, które chcą odświeżyć mebel, lub po prostu nadać mu nieco ciekawszy wygląd.


Deca - kocham ich od poprzednich targów, kiedy to pierwszy raz miałam okazję zobaczyć pięknie i z fantazją odnowione fotele! :) Tkaniny sprowadzane z zza granicy i starannie dobierane. Te fotele, to prawdziwe cukiereczki, ale bez przesłodzenia! :)
Oficjalna strona: Deca Makes it lovely



Zostałam fanką prac Pauli Dudek! Zaskoczyła mnie mnogość technik użytych przez Paulę. Jest niesamowita a do tego przesympatyczna! :) Jej prace są zróżnicowane - zerknijcie na jej bloga :)


Gaganis - bardzo unikatowe zabawki, grzechotki, przytulanki a nawet pozytywki i przypinki :) Tworzone z tkanin recyklingowych. Żałuję, że nie zatrzymałam się na dłużej!



Śliczne lale tworzone z miłością przez Tofika szyje :) Do przytulania, do ozdoby pokoiku, a przede wszystkim do zabawy :) Słodki uśmiech, perfekcyjne wykończenie i śliczne tkaniny sukienek sprawiają, że lale są bardzo wdzięczne :)


Zbliżenie na lalę potencjalnie najpiękniejszą dla mojej córeczki, której nie było z nami na Targach. Czyż nie jest urocza? :) Mnie osobiście najbardziej podobały się te w wełnianych sukienkach :)



Na wejściu i wyjściu ;) piękne kwiaty i dwóch Panów. To właśnie Kwiaty&Miut :) Polecam polubienie facebookowego profilu tej wyjątkowej kwiaciarni - FB. :)
Ich kompozycje po prostu zwalają z nóg! Ale to nie jedyne ich talenty! Niedawno, jak sami twierdzą "w wolnej chwili", zaprojektowali stemple na ceramikę z Bolesławca :) TU o tym piszą.


Podobno w pierwszym dniu targowym cała ceramika została wykupiona :)



A na koniec namiastka budynku pełnego iluzji ;)

Widok z kładki na ścianę (iluzja)

A co Wam najbardziej się podobało? :) Chętnie poczytam Wasze komentarze! :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję ! odnowione fotele wyglądają bardzo kusząco !

    OdpowiedzUsuń