9 gru 2014

Stajnia DIY

Do Krainy Zabawek przybył koń Kefirek :) Pomyślałyśmy z Jagną, że skoro ma konia, to przydałaby się stajnia dla niego. Tylko skąd ją wziąć?

Mimo niewielkich zdolności manualnych, postanowiłam spróbować samodzielnie ją zrobić z kartonu :)
Po uzyskaniu pożądanego kształtu, który zaczerpnęłam stąd, okleiłam ją papierem kredowym w kolorze czarnym. Nawet nie to, że kleiłam do kartonu, tylko przycięłam odpowiednie kawałki, i doklejałam je jedynie za pomocą kolorowej taśmy w romby (masking tape). Myślałam o jasnym kolorze, ale tylko czarne arkusze mieliśmy w odpowiedniej ilości ;) Powiem Wam, że miałam niesamowitą frajdę! :)

W internecie jest cała masa pomysłów na różnego rodzaju zabawki z kartonu. Między innymi znajdziemy tam pomysły na samodzielne wykonanie: domku dla lalek, kuchenki, większego domku dla dzieci i wiele, wiele innych. Warto poświęcić trochę czasu i pozwolić się zainspirować :) Jest to świetna, ekonomiczna zabawa i dobry pomysł na spędzenie wspólnego czasu :) Same plusy, minusów nie widzę ;) Dla przyszłych pokoleń zabawka raczej nie zostanie, za to dziecko dużo się nią bawi, bo jest lekka, samo może ją przenosić. Jak "ozdobi" kredkami czy długopisem, to rodzice nie mają pretensji ;)
Dajcie sobie szansę, nawet jeśli wydaje się Wam, że zupełnie nie macie zdolności manualnych. No bo co możecie zepsuć? Karton? ;) Miejcie jednak w głowie wizję, a po tę odsyłam na Pinterest :)

Dzisiejsza sesja była dość dynamiczna... zobaczcie sami...






Mistrz drugiego planu







Przyozdobione wnętrze ;)



Zawsze kiedy zależy mi na spokoju, bo muszę zrobić dobre zdjęcia, pojawiają się nieproszeni goście ;) Też tak macie?

... przynajmniej nie narzekam na nudę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz